Klantenservice

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja dat kan 🙂

Tijdens het bestelproces kies je voor Afhalen in onze showroom. Nadat je hebt betaald wordt het product voor je gereserveerd en kun je het op ieder gewenst moment komen ophalen.

Onze showroom is geopend op dinsdag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:30 en op zaterdag van 08:30 tot 17:00 uur.

Ik zoek een onderdeel maar kan het niet op jullie website vinden...

Uiteraard doen we ons best om de webshop zoveel mogelijk up-to-date te houden. Toch is het mogelijk dat we producten op voorraad hebben die nog niet in onze webshop staan vermeld. Bel of mail gerust zodat je zeker weet of we iets voor je kunnen betekenen. Ons telefoonnummer is: (010) 820 98 97.

In welke staat is het onderdeel?

Bij ieder product staat vermeld in welke staat het is. We streven er naar om onze producten in een nette of indien mogelijk nieuwstaat af te leveren. Mocht het product gebruikerssporen of bepaalde kenmerken bevatten, dan vermelden we dat er netjes bij.

Ik wil het product retourneren, hoe doe ik dit?

Het kan natuurlijk zo zijn dat een product niet bevalt of dat het misschien tóch niet past op jouw motorfiets. Je mag je aankoop binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen retourneren. Dit kun je doen door middel van ons retourformulier. Deze vind je hier. Ook is het natuurlijk mogelijk om bij ons langs te komen in de showroom.